الجمعة، يونيو 03، 2011

أطباء ودعاة لهم خبرة جيدة في علاج المثلية الجنسية في مصر



 رابطة معالجي المثلية العرب 

 رابطة إنطلقت من مصر على أمل أن تنتشر في كل الدول العربية لمُساعدة كل من يعاني من ميول مثلية



الدكتور أوسم وصفي





صفحته الرسمية على الفايسبوك 
مدونة د .أوسم وصفي 
مدونة. شفاء الحب

   
بريد إلكتروني 
awsamhanna@gmail.com
awsamhanna@yahoo.com
awsamwasfy@gmail.com


الدكتور أشرف فؤاد عادل 
القاهرة – المعادي 
العيادة : 0104758388
الموبايل : 0122300604




الدكتور إيهاب الخراط
برنامج الحرية من الإدمان والإيدز
المدير العام المؤسس لمركز خدمات الحرية  
 
13 شارع ميريت باشا – التحرير - القاهرة
0122308370
0225797239
  
http://www.freedomegy.com

الدكتور محمد المهدي





طبيب خبير في علاج المثلية الجنسية , دارس لطرق علاج المثلية الجنسية وكتاب شفاء الحب للدكتور أوسم وصفي.
تليفون محمول : 0122886537

تليفون العمل 050,2233290
العنوان : برج الدكروري, الدور الخامس, شارع الثورة, المنصورة, جمهورية مصر العربية
mahdy1956@hotmail.com 


الدكتورة هبة جمال قطب




صفحتها في الفايسبوك 
طبيبة مختصة في الطب الجنسي والعلوم الاسلامية
0020233036708
موبيل: 0101648560
تليفون: 33058288- 33036708
55 ش عبد المنعم رياض- المهندسين- برج الأطباء
الدور العاشر- عيادة رقم 1107


الدكتور وائل أبو هندي


القاهرة فقط يومي السبت والأحد من كل أسبوع
رقم 3 شارع بطرس غالي- مصر الجديدة (روكسي) الدور الثالث،  شقة 10
رقم الهاتف:   00202  24526109
رقم المحمول: 0020-101747916
الزقازيقباقي أيام الأسبوع
 
المنتزه - برج الهدى عنتر (حتحوت سابقا) خلف مديرية الأمن الدور الثاني شقة 6
رقم الهاتف: 0020-55-2363296
رقم المحمول: 0020-101747916
البريد الإلكتروني  doctor@maganin.com

الداعية
 معز مسعود






أحد أهم الدعاة المسلمين في مصر الذين تكلموا عن المثلية الجنسية في إحدى برامجه .  تعاطف مع قضية المثليين ورفض ظلمهم واضطهادهم من المجتمع 



البريد الإلكتروني 

موقعه الإلكتروني 



القص سامح موريس

مؤسس سلسلة مدرسة المسيح
أول قس مسيحي في مصر يستقبل المثليين ويحاورهم ويتفهم مشاكلهم ويحاول مساعدتهم

9 مشاركات و تعليقات القُراء:

nezar maxy يقول...

بجد انا مش عارف اشكرك ازاى يا زياد

انا حابب اتعرف عليك اكتر واتكلم معاك فى حاجات كتييير
ينفع ^_^

غير معرف يقول...

أهلا بك عزيزي في المدونة
شكرا على مرورك العطر

نعم بالتأكيد أنا معك إبعثلي رسالة لما تكون مستعد نتكلم

ربنا يخليك و يوفقك

^_^

Ziad

غير معرف يقول...

مساء الخير يا جماعة
هل ممكن نراسل حد من الدكاترة من خلال البريد الالكتروني ونمشي ع العلاج بهالطريقة
لانو انا مش بالدول العربية ومش متاكد اذا ممكن اتحدث مع طبيب اجنبي لعدة اسباب
هل هناك احد الاطباء يقبل بهذه الطريقة !!! وشكرا لكم

غير معرف يقول...

المشكله هي اني بشاهد افلام الشذوذ علي طول يعني اول ما افتح موقع جنسي اروح علي الشذوذ وحباب اقليد الافعال اللي بشاهده في الافلام دي مش عارف ليه وانا بمارس الاستمناء علي طول يعني ممكن كل يوم او يومين لا اكتر من كده واحاول ادخال الاشياء في دبري وانا بمارس الاستمناء والموضوع بيخلص لمل اقذف السائل ساعات احاول اني البس ملابس النساء و بعد كده بزعل اوي من نفسي انا طبيعي خالص مع الناس بس مع نفسي مش عارف حاولت اكلم اشخاص علي الفيس مثليان بس مفيش شعور معهم خالص ممكن حل للموضوع ده لو مفيش حل

ارجو النصيحه والتوضيح لي عن مسامي الحاله اللي عندي دي اسمه ايه

ارجو الرد سريعا

وشكرا

Unknown يقول...

انت بحب اللعب في اي زوبر كبير لاني برتاح اوي لما امسكه واللعب فيه بس بشرط يكون زب دكتور جنسي 01210077396

غير معرف يقول...

انا بحب امص اي زوبر ودة رقمي بس يكون زوبر دكتور جنسي 01210077396

غير معرف يقول...

انا عايز حل انا خلاص تعبت ورحت لي دكتره كتيير خلاص انا حاسس اني هفضل كده
بص للاسف سؤال بيجي في بالي علي طول هي مثليه حرام طب ليه ربنا خلقنا كدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تعبت خلاص حياتي بتدمر وانا لسا صغير وحاسس اني عندى 70 بسبب الهم ده مع العلم انا ممرستش جنس بس ميولي للرجال وللولاد فقط لا غير

غير معرف يقول...

انا عايز حل انا خلاص تعبت ورحت لي دكتره كتيير خلاص انا حاسس اني هفضل كده
بص للاسف سؤال بيجي في بالي علي طول هي مثليه حرام طب ليه ربنا خلقنا كدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تعبت خلاص حياتي بتدمر وانا لسا صغير وحاسس اني عندى 70 سنه بسبب الهم ده مع العلم انا ممرستش جنس بس ميولي جنسيه والعاطفيه للجال للرجال وللولاد فقط لا غير
ارجو تواصل معايا 01151130928

المثالي جروب يقول...



شركة كشف تسربات المياه بالخبر
شركة كشف تسربات المياه بالقطيف
شركة كشف تسربات المياه بالجبيل

شركة مكافحة النمل الابيض بالخبر
شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف
شركة مكافحة النمل الابيض بالجبيل

شركة تسليك مجاري بالدمام
شركة تسليك مجاري بالجبيل
شركة تسليك مجاري بالقطيف

شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة تنظيف بالقطيف
شركة تنظيف بالخبر
شركة تنظيف بالدمام
شركة تنظيف بالاحساء